Montag, 10. April 2017

Joanne Paveyová, ktorý má byť spätne udelený majstrovstvá sveta bronz

Joanne Paveyová podľa všetkého byť dodatočne udelil bronzovú medailu pre 10,000 na majstrovstvách sveta v roku 2007 po tom, čo bolo potvrdené, že jeden z bežcov, ktorí ukončili pred ňou v závode je jedným z 28 atlétov vyšetrovaný kvôli dopingu po vzoriek z rokov 2005 a 2007 majstrovstvá sveta bolo nedávno znova testované.

Turecká atletického zväzu oznámil na svojich internetových stránkach vo štvrtok popoludní, ktoré Elvan Abeylegesseová, ktorý získal striebornú medailu v 10,000 v Osake, bol vyšetrovaný IAAF.Vyjadrenie prezidenta Federácie, Fatih Çintimar, čítal: "Je mi ľúto Vás informovať, že IAAF požiadal i o Elvan Abeylegesseová obranu týkajúce sa jej vzorky 2007 po opakovaných testov v rokoch 2005-07 vzoriek. Verejnosť bude ešte dnes informované o vývoji. "

Pavey strávil väčšinu svojej kariéry jednoducho chýbať na pódiu pred vyhral bronz Commonwealth v 5000 m a zlata v 10,000 na európskom šampionáte poslednej rok, ale 41-ročný nikdy vyhral hlavnú svetovú medailu.Osaka prišla najbližšie zo všetkých predtým, než je predbehnúť amerického Kara Goucher, kto vzal bronz, s etiópsku Tiruneš Dibabová víťazného zlata a Abeylegesse striebra.

Keď bol požiadaný spomienok na skončil štvrtý v Osake, Pavey povedal Guardianu: "naozaj som sa cítil toľko sklamanie. Bol som na medailových pozíciách, kým právo ku koncu, keď som bol predbehnúť Kara Goucher. Spomínam si, ako ležal na trati že vzhľadom k mojej všetko, a snažil sa privolať energiu vstať stretnúť môj manžel Gav a môj tréner Allan Storey, zatiaľ č o pocit, tak vypitvaná.. Cítil som nechal svojich priateľov a rodinu dole "

Tweeting v stredu potom, čo povesti sa ukázalo, že ona bola v rade na retrospektívnu bronz, Pavey dodal:" Ak správy sú oficiálne potvrdená, potom je to horkosladkú.Lovely ak získam medailu, ale veľmi znepokojujúce & amp; . Frustrujúce prísť okamih, "

Tiež v stredu, Goucher tweeted obrázok svojho bronzové medaily z majstrovstiev sveta v roku 2007, predtým, než dodal:" Veľa zvesti plávajúce okolo, ale nič by ma šťastnejší, než preniesť to právoplatnému majiteľovi @jopavey! "

Abeylegesse mala byť návrate do Číny, aby súťažiť na budúci týždeň majstrovstvách sveta, ale turecký tím oznámil, že 32-ročný nebude cestovať kvôli zraneniu problémy.

Táto správa nasleduje po oznámení zo strany IAAF v utorok, že 28 atléti už byť pozastavená, po vzorkách z majstrovstiev sveta 2005 a 2007 boli znovu testované švajč iarskej laboratóriu s využitím najmodernejšej technológie, ktorá bola schopná detekovať dlhodobé užívanie steroidov.IAAF trval na tom, že opakovanie skúšok sa "sa začala v dostatočnom predstihu pred" nedávnymi tvrdeniami vysielací ARD a Sunday Times potom, čo získa unikli výsledky krvných z databázy IAAF, a ukázal, že boli spáchané v boji proti dopingu v športe.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen